8 aprilie 2013

Blue Cocktails Event

In acest weekend am fost alesi sa realizam pentru evenimentul din Poiana Brasov al companiei Roche, cocktail-uri de primire.

 Roche este cea mai mare companie de biotehnologie, la nivel mondial și produce medicamente diferențiate clinic. Prezent pe piata romaneasca inca din perioada interbelica, Roche isi inchide filiala din Romania dupa o scurta perioada, datorita depresiunii economice din anii ‘30, dar in anul 1992 isi redeschide reprezentanta locala. In anul 2005, grupul Roche ia decizia sa infiinteze societatea comerciala Roche Romania SRL, urmand ca activitatea reprezentantei din Bucuresti sa fie preluata de compania locala nou infiintata.

Pentru acest eveniment am avut de conceput doua cocktail-uri reprezentative pentru companie dar si pentru momentul zilei in care acesta  a fost servit.

La orele pranzului, pentru primul cocktail de primire am decis ca cel mai potrivit ar fi un cocktail fara alcool, chiar daca evenimentul se desfasura in weekend. Un cocktail aromat din suc de struguri, piure de pepene galben, miere si suc de lamaie, iar pentru a obtine culoriile companiei am adaugat blue curaçao...iata ce a iesit:



Pentru cocktail-ul de seara am hotarat sa-i primim pe participanti cu clasicele pahare de sampanie umplute insa cu un cocktail marca Menthe Creative Bar. De la pranz pana seara am "distilat" struguri in cognac, acesta reprezentand "spirit-ul" amestecului impreuna cu un strop de absinthe, am adaugat sirop de ghimbir, piure de fructul pasiunii, lichior de mere verzi si suc de lamaie. Am pastrat culoarea albastra a companiei, de data aceasta pe marginea paharului, ca decor impreuna cu cateva boabe de coacaze. Printr-o pipeta medicinala si sterilizata am tras cativa ml de blue curaçao. Pentru ca am avut de realizat aproximativ 200 de cocktail-uri in mai putin de 20 de minute, aceasta este una din putinele fotografii, facute in graba :


Cel mai bun calificativ pe care il putem primi vine din feedback-ul clientilor nostri, cand acestia sunt multumiti inseamna fara indoiala ca obiectivele noastre au fost indeplinite. Pentru acest eveniment am reusit sa imbinam cu succes elemente din domeniul medical in creatiile noastre.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu